2015 m. kovo 18 d., trečiadienis

Gerumo sparnų pakylėti galime skristi drauge

Ankstų  šeštadienio (kovo 14 d.)  rytą Švenčionėlių VDC ,,Šypsenėlė'' vaikų grupelė su vadovėmis ir kelionę suorganizavusiu savanoriu Vytu išvykome į  Kauną-  Aviacijos muziejų. Savanoris Vytas jau keletą mėnesių aplanko mūsų vaikų dienos centrą, moko vaikučius aviacijos paslapčių. Vaikai patys gamino parasparnių modeliukus, leido juos į orą skraidymui, tad ši išvyka labai visus nudžiugino, nes norėjome iš arčiau pamatyti padangių ,,sparnuočius''. Aviacijos muziejuje mus pasitiko labai malonūs ir nuoširdūs darbuotojai, kurie prie mūsų įsigytų lankytojų  bilietų padovanojo nemokamą filmo peržiūrą apie Darių ir Girėną.
       Visi užgniaužę kvapą klausėmės istorijos apie Dariaus ir Girėno vaikystę, jų pomėgius, išdaigas, apie jųdviejų skirtingus charakterius, bet stiprią draugystę ir kaip tai padėjo ištverti garsiame skrydyje per Atlantą. Po filmo keliavome į  muziejaus salę, išėjome į kiemą- buvusį aerouostą  ir klausėmės gido pasakojimo apie  eksponuojamus parasparnių ir sraigtasparnių modelius. Sugrįžus į salę, vaikų laukė dar viena staigmena- kiekvienas galėjo atsisėsti į lėktuvo kėdę ir stebėdamas ekrane skrydžio imituokliu valdyti vairalazdę bei   kilti į orą, manevruoti, daryti skrydžio suktukus. Atsigaivinome nepaprasto skonio ledais ir ruošėmės  į namučius, tik dar labai nesinorėjo tokią nuostabią saulėtą dieną skubėti namo. Paprašėme vairuotojo mus nuvežti prie Senosios pilies ir šis mielai sutiko. Pasigrožėjome pilimi, papietavome ir nutarėme paėjėti Nemuno pakrantės taku. O  ten kažkoks jaunimo susibūrimas, vaikai nenustygo vietoje,,eime pasižiūrėti''. Tai buvo sporto ir treniruoklių aikštelė- puikus miesto kampelis, kur ir vaikai ir jaunimas, ir suaugusieji gali praleisti laisvalaikį sportuodami ir bičiuliaudamiesi. Džiaugėmės, linksminomės būdami ten.
        Po linksmybių nutarėme užeiti  į Kauno katedrą pasimelsti ir padėkoti Dievui už visas dovanas, gyvenimą, grožybes, kelionę. Širdį sujautrino,  kai pamatėme prie bažnyčios durų sėdintį elgetą. Mergaitės paklausė,,vadove, ar galime jam paaukoti pinigėlį?'', pasakiau,,taip, žinoma''. Vienos mergaitės pavyzdys paskatino ir kitus tai padaryti, nors ir centukais, bet dalintis... Po adoracijos prie Jėzaus  minučių prie vaikučių priėjo nepažįstama močiutė ir padovanojo  maišelį saldainių. KAI GERUMU DALIJAMĖS, JO DAUGĖJA-tai pamatėme ir suvokėme visi tądien.
        Ši kelionė kiekvienam atminty išliko savaip, bet vienas bendras atsiminimas- mes visa tai patyrėme ir išgyvenome drauge. Šios nepamirštamos akimirkos suteikė mums visiems daug grožio ir prasmės. Dėkojame savanoriui Vytui, vairuotojui, muziejaus darbuotojams, keliems parapijiečiams prisidėjusiems prie šios gražios išvykos:)